Alla inlägg den 15 september 2008

Av Kristina - 15 september 2008 14:40

känner mig som en sån just nu finns så mycket jag vill göra men nova är för liten för vissa saker så vi kommer ha så himla skoj tillsammans när hon blir lite äldre.

mina projekt just nu8 är iaf att jag ska sy en klänning till henne, ska måla nå mönster på vardagsrums bordet och så fixa små fina fot och hand av tryck av novas små fina händer/fötter.

försök nr 1 pågår just nu iaf. det ska bara torka så ska vi se om det blev något bra resultat. jag hoppas på det iaf. sen till 3d gjutningen får vi nog köpa ett speciellt sett för det känns det som .

johan har iaf fixat mobilen vid hennes säng vart jätte bra och hon verkar tycka om den jätte mycket iaf.


sen var vi på ica idag och fick provsmaka glass med cacao chili krydda trodde inte på det men det avr riktigt gott så jag blev tvungen att köpa en sån.

blir nog stan imorgon.


måste röja här i lägenheten sen diska innan disken gör uppror och går iväg av sig själv.

Av Kristina - 15 september 2008 11:48

ibland förundras jag verkligen vilken stor skillnad det kan vara mellan kläder som ska ha samma storlek. att en ex 38 kan vara så olika beroende på vilken butik man går in i och det spelar ingen roll om det är vuxen kläder eller barn kläder ingen storlek är ju den samma och så kan ja ju tycla att det skiljer från modell till modell även om det ska föreställa samma storlek.

inte konstigt att man inte vet vilka storlekar man ska kolla efter.

blir mycket konfundersam över detta och har insett att det är svårt att köpa kläder till någon annan än sig själv, nja det var ju inte så sant är ju lätt att köpa till nova än så länge så.

igår var jag väldigt tacksam över kläderna som min mamma har skickat ner till henne för det var 4 plus ute när vi skulle åka iväg och insåg att skulle hon inte skickat ner dom skulle vi inte haft något att ta på henne.

väldigt dålig planering från våran sida måste jag säga.


behöver inhandla batterier så att johan kan fixa upp mobilen på sängen.

novas farfar ska komma någon dag och sätta upp lite saker till oss. det är behövligt så vi får bort det från golvet.


funderar även på att köpa lite gips och pyssla lite kommer nog inte hinna det för ikväll ska vi vara barnvakt så efter kl 17 befinner vi oss i mölndal.


over and out

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards