Alla inlägg under april 2012

Av Kristina - 14 april 2012 09:01

Igår tog jag mig iväg på ett sh'bam pass det var hur kul som helst och ett pass som jag skulle lätt gå på igen! Idag dock så är inte min hals lika imponerad på att jag tränade igår men så kan det vara tar vilo dag idag sen nya tag imorgon.annars händer inte alls mycket nu vaknade upp i känslan av att det var söndag och vart strålande glad att det bara var lördag - helgen är inte slut ! Whoop whoopsen vill jag gratulera min kära vän till hennes <3 Scilla

Av Kristina - 12 april 2012 17:36

Blickar framåt förbi kartongerna blir nog riktigt kanon bra när detta är klart ser fram emot det iaf. Och så fort min hals är bra och min axel slutar att krångla blir det till att TRÄNA så som jag längtar. Nova : börjar förskolan på tisdagLiam : ställer sig mot saker slutat med ammning

Ovido - Quiz & Flashcards