Alla inlägg under februari 2012

Av Kristina - 8 februari 2012 18:39

TYDLIGEN är det bara vissa som får gnälla andra inte, det är tydligen okej att vissa gnäller hela tiden hur synd det är om dom men så fort man själv gnäller lite så är det inte tillåtet. Jag har inte samma energi juust nu för jag är i en deprission men jag skyller inte på den jag har haft det skit jobbigt sen sept vissa bryr sig andra iinte. Jag tar inte vilken skit som helst. Men har ju helt fått klart för mig vilka mina vänner är. Men är tydligen inte okej att må dåligt och vara tyst om det.

Av Kristina - 8 februari 2012 18:39

TYDLIGEN är det bara vissa som får gnälla andra inte, det är tydligen okej att vissa gnäller hela tiden hur synd det är om dom men så fort man själv gnäller lite så är det inte tillåtet. Jag har inte samma energi juust nu för jag är i en deprission men jag skyller inte på den jag har haft det skit jobbigt sen sept vissa bryr sig andra iinte. Jag tar inte vilken skit som helst. Men har ju helt fått klart för mig vilka mina vänner är. Men är tydligen inte okej att må dåligt och vara tyst om det.

Ovido - Quiz & Flashcards