Alla inlägg den 22 september 2008

Av Kristina - 22 september 2008 18:34

idag blev det att gå på promenad min lilla familj sen även johans mamma och hans mormor och morfar.

det var väldigt trevligt måste jag säga.

blev även att handla lite mat men blir en större handling imorgon så att vi har mat under veckan. vi ska endå ner till centrum så då är det bara att passa på att handla.

och så typiskt idag hela gårdagen så var jag pch carina och letade efter en college tröja till nova , vi var inne i varenda barnkläd affär i stan som bara gick men hittade inte någon som dög så hon köpte något liknande.

sen idag då vi gick in på ica så hänger en collage dress där som var jätte fin böev kinkig efter allt vårat slit så var det så enkelt. så jag gick bara vidare.


vi har fått undanröjt lite i lägenheten så det börjar arta sig tvättkorgarna blir mindre och mindre fulla och det känns bra måste bara rensa i garderoben så att jag rymms med min rena tvätt :)


jag hoppas att det blir stockholm i helgen skulle vara så skoj var så länge sen vi var där och jag längtar ditt att gå på stan och träffa våra mysiga vänner.


jag hoppas att nova slipper ögoninflamation att gegget i hennes öga imorse bara var en engångs grej.


måste in på lindex och kolla om jag hittar något att köpa har en rabattkupong på 25% som går ut på söndag skulle ju vara skoj om man kunde hitta något att köpa innan den går ut. visst inte så skoj att handla när jag inte gått ner i vikt ännu men samtidigt känner jag att det kan vara skoj att unna sig något :)

Av Kristina - 22 september 2008 10:00

jag måste ta och skaffa mej lite själv diciplin, vet någon vart man köpa det på burk?

nej men allvarligt talat mitt liv funkar inte att leva som jag gör blir ju inte direkt någon vikt nergång av det . och det är ju som dte jag vill

visst jag är inte dålig på att vara ute och gå men det är nog snarare allt gott man unnar sig kanske en gång för mycket :)

testade mina jeans igår som jag hade före det började synas att jag var gravid kan ju inte ha dom ännu fast inte mycket kvar men det är iaf målet att bli av med lite av gravid överflödet så att jag inte behöver köpa en helt ny garderob :)

plus att det gör mig ju bara gott att komma lite iform,

ska till läkaren imorgon så förhoppningsvis kan jag få börja träna efter det .


idag är det fint väder så dte lutar väl mot en långpromenad synd att sitta inne när det är sol ute. ( händer ju inte så ofta) med tanke på att vi bor i göteborg och att det börjar närma sig höst = regntider.


just nu ligger mina älsklingar och sussar så sött så jag har det ganska lugnt och skönt måste jag få säga då hinner man blogga i lugn och ro och rå om sig själv lite extra på morgonen.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards