Alla inlägg under april 2009

Av Kristina - 27 april 2009 20:18

håller just nu på med en flytt till en annan blogg.. om det e någon som vill följa bloggen direkt så lämna en kommentar så får ni adressen annars får ni snällt vänta tills jag kommit igång med den helt och lägger ut adressen här.

Av Kristina - 23 april 2009 22:26

idag var det tjej kväll på allum det var himla mysigt massa erbjudanden och hur mycket snygga kläder som helst.

men blev en del inköp iaf så nu har jag kläderna inför lördagen klar. ska bli himla skoj längtar massor till i helgen..

även om jag har en hel del att göra här hemma..

tack elin för en bra kväll


vi kollade även på bil idag.

Av Kristina - 18 april 2009 10:22

Novas nya älsklings leksak heter Ruuben men så fort alla ser honom säger dom .. nej men vilken söt skunk...

det e ingen skunk det är Ruuben han råkar bara se ut som en skunk.

hon är för övrigt otroligt söt  i hennes nattlinne även om hon inte tycker om det efetrsom det är svårt att krypa i det.


men annars så är det sommar här idag men det blev inte att åka till stan utan vi tar det imorgon istället.

ska försöka ta mig en promenad i det fina vädret och kanske ta hit elin så vi kan provsminka inför nästa lördag.

Av Kristina - 17 april 2009 20:03

nu är man tillbaka till göteborg men jag måste verkligen bara säga en sak..




helt otroligt har svårt att fatta att de är sant.


ajja nu till något helt annat.

mina projekt håller jag på att finslipa på har fått frågan om det har med att jag ska byta blogg men det är det inte. har ju redan sagt att jag kommer byta utan detta är något helt annat jag håller på med.

så om ni håller ut kanske ni får veta. eller ja kanske rent av se bilder.

Av Kristina - 14 april 2009 08:08

att det finns gott om snö här är ett faktum.

men det är bara bra ingen pollen och skoter körning och nova är en liten pösmunk men vi har kommit fram till att hon inte uppskattar pulka åkning lika mycket som johan och karro.


kan inte påstå att jag längtar till göteborg trivs himla bra här..


har lite ångest över maj men det är ett senare problem.. ajja såhär ser det ut.. bilder kanske kommer sen..

mina hemliga projket pågår fortfarande.

Av Kristina - 11 april 2009 17:27

just nu håller jag på med 2 hemliga projekt,,,

Av Kristina - 5 april 2009 21:28

kommer inte att vara den mest aktiva här just nu för imorgon

åker jag upp till arvidsjaur.

Av Kristina - 3 april 2009 11:11

på måndag drar jag på taktik semester och det kommer att bli otroligt härligt att slippa denna pollen blommning eller ja slipap mycket av den iaf.

är otroligt dålig så eftersom blommningen redan har börjat kan det hända mycket på dessa 2 vrckor jag är borta så det bådar gott.


tänker att man borde ha en sån här semester varje år efetrsom jag knappt är människa pågrund av medecinerna,

nej nu blir det att kolla mobil telefon är i starkt behov av en sådan-.

Ovido - Quiz & Flashcards