Alla inlägg under november 2009

Av Kristina - 27 november 2009 09:14

är inte allt för aktiv här på bloggen för jag har mamma på besök.

vi var nere i ullared igår för att ta en sväng på gekås. vi var där före dom öppnar mycket för att slippa köer på morgorna och leta parkering och hela den tidskrävande biten. sagt och gjort så var vi där tidigt och shoppingsugna. hade spenderar byxorna på mig vart kanske lite mer än vad jag hade räknat med men men så kan det gå ibland nu behöver jag iaf inte öppna plånboken på ett tag.

får ju se hur det går med det. fick iaf en hel del inhandlat vissa saker jag skulle ha och vissa som egentligen var helt onödiga.


nog om dte ikväll blir det en sväng på stan ska kolla in NKs julskyktning alltid lika skoj. sen blir det en sväng på liseberg på julmarknaden där eftersom mamma aldrig har varit på den så tänkte vi att vi skulle passa på nu. det är hy trotsallt en upplevelse baar all snö som saknas

Av Kristina - 27 november 2009 09:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kristina - 24 november 2009 20:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kristina - 23 november 2009 19:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kristina - 22 november 2009 20:22

nu är utbildningen klar det har varit en sån tuff helg men har varit skönt att friska upp minnet och att få det på papper är riktigt stolt över mig själv må jag säga.

Av Kristina - 22 november 2009 20:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kristina - 21 november 2009 19:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kristina - 20 november 2009 13:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards