Alla inlägg under mars 2009

Av Kristina - 31 mars 2009 21:27

idag blev en hel underbar dag.. precis vad jag behövde.

tack maddo och natta,, det var himla mysigt .

bara gå runt och snacka om egentligen inget speciellt det var så länge sen jag gjorde det med tjejerna detta gjorde så jag vart varm men börja längta ännu mer efter  en tjej kväll.



nova har varit så otroligt go coh snäll idag min lilla tös.

Av Kristina - 31 mars 2009 11:08

jag är i behov av en tjejkväll i äkta anda,. bara en god middag med tjejerna lite gott vin och massa snak och skvaller.. fasen vad jag saknar det .

vill ha det nu.

kanske måste slänga ihop en sådan snart eller kanske uppe hemma,, hmm jag vill... nu..

Av Kristina - 31 mars 2009 10:27

just nu överväger jag starkt att byta blogg. vet inte varför men efter att jag inte vart aktiv på denna så känner jag mig ganska färdig med denna så bli inte förvånade ifall jag avslutar denna och infinner mig på en ny adress. och efter måndag så kommer det bli yttligare ett blogg uppehåll på cirka 2 veckor för då befinner jag mig uppe i arvidsjaur.

mycket förändringar just nu..


och på torsdag har det gått hela tre år går gimla fort detta,.

försöker att ha saker inplanerade hela tiden så jag slipper stanna upp och tänka efter,

blir nog att börja jobab i maj.. men inte så mycket..


Av Kristina - 26 mars 2009 13:14

yes det känns som om sommaren är närs. har hunnit inhandla lite sommar klänningar i äkta rockabilly anda,.. haha nej men nästan iaf väldigt 50tals inspererat precis som jag vill ha det.

känns bra att man kan hitta snygga kläder till bra priser tycker mycket om gina tricot måste jag erkänna. nu är det bara skor till kläderna som saknas och några shyssta diadem sen är hela sommaren räddad.


känns väldigt konstigt att vi ska upp till snön om en och en halv vecka men jag längtar tills det ska bli skönt att få åka skoter och träffa folk.


det blir nog tibro på lördag först vårmarknad sen rockabilly afton eller kanske bara blir det på kvällen vi får sevad som händer.


Av Kristina - 23 mars 2009 23:04

varför denna snö? ena sekunden är det varmt sol och vår och nästa massa snö.

nova mår inte bra inte alls. och hon har hosta tills hon kräks inte speciellt bra. på lördag blir det tibro.


oj känner att jag inte had enågot att skriva egentligen.

Av Kristina - 22 mars 2009 22:04

har åkt på årets allergi period just nu äter medecin förfullt och det lär jag göra den närmatse månaden. jag hoppas att värsta blommningne vill infalla sig medans vi är i arvidsjaur det skulle vara riktigt bra,

och dte värsta av allt vi misstänker att nova oxå är allergisk men vi hoppas att hon bara är förkyld av andra anledningar,

jag har mamma och syster på besök det är himla mysigt och vi har hunnit med en hel del.

ja det är väl det ..

Av Kristina - 16 mars 2009 21:46

ursäkta mitt frånvarande,,, jag orkar bara inte just nu

Av Kristina - 11 mars 2009 23:06

Jag hade storslagna planer för mitt liv,

tills mina känslor spelade in.

trots att jag har världens finaste familj,

känner jag mig inte hel.

Ovido - Quiz & Flashcards