Alla inlägg under maj 2008

Av Kristina - 31 maj 2008 12:54

Kan man glömma födelsedagen på  den viktigaste personen i ens liv ? Det blev ett ordentligt wake up call för mig när jag insåg att jag hade gjort det skämdes så fruktansvärt att jag bara ville lägga mej ner och gråta.


ska aldrig göra om det hoppas jag , fick ju en tydlig diagnos igår att jag inte mår så bra som  jag trott men nu är det iaf inte något mer jobb innan knodden kommer..



Jag och Ida var på liseberg igår det var mycket mycket trevligt skulle bara vart mindre snorungar så skulle allt vara bra. men annars en helt klart godkänd kväll..

träffade elin på kvällen när jag skulle hem med bussen sen när jag kom hem låg  jag och sambon och pratade lite innan vi sov...

Av Kristina - 28 maj 2008 18:45

att man kan ha så roligt åt så lite .. vissa tänkte nog inte till när dom ritade statyn..


Men idag har jag varit jätte känslig gråtit för det lilla minsta . Jag bryr mej ju om han men ibland kan jag inte visa det.. han är ju min älskling och mitt allt...



Av Kristina - 24 maj 2008 06:13

Jag är sjuk som en bäver klockan är just strax efter 0600 och jag kan inte sova . Näsan rinner och halsen är svullen och jag sitter bara och fryser .

Varför just idag ? Jag har verkligen inte tid att vara sjuk helgens schema är ju fullproppat, och gårdagen som var så perfekt och mysig varför straffas jag med detta?

Av Kristina - 23 maj 2008 06:17

Grattis Harry  


Dagen har vart underbar om man bortser från 4 timmar av den .. det började med att vi klev upp tidigt på morgonen och åt en seg frukost.'

Sen traskade vi hela långa biten ner till Allum... haha dom som känner mej vet att det inte alls är långt men att typ en ferrari snigel är snabbare än vad jag är just nu.

Gjorde några snabba ärenden sen bar det av till stan, Johan vart tvungen att hitta en present till hans mamma med tanke på att det är morsdag på söndag. vi strossade omkring där tills han hittade det han skulle och då blev det lunch. Men jag måste säga att jag inte fattar vad som var så berömt med dom vitlöksbröden jag var inte alls imponerad .


sen traskade vi sakta till heden för att bege sig till mitt jobb.. Johan fick följa för jag ville verkligen inte dit . Vi träffade Amanda, Linus och Ebba där.


men efter fyra sega timmar och lite friskvård så bar det av till liseberg och en utmaning i femkamp. där så mycket som jag tog hem segern.

men lite sur över att jag inte vann en floddhäst :(


men dagen med min älskling var helt underbar och tål att upprepas om man bortser från jobbdelen..


imorgon är det 80års kalas och på söndag blir det bilutställning.

Av Kristina - 6 maj 2008 20:41

Åhhh idag fyller min Roffee år massa grattis gumman -- önskar vi kunde ses snart..


hihi min lillasyster har varit här på besök från torsdag till söndag vi hann med en massa trevligheter universeum blandannat. strosade omkring där ett bra tag och hon ännu längre. har skaffat årskort där så hinner ju med några besök om jag vill..


på torsdag fyller min älskling år så vi åker bort då på mini semster och kommer åter på måndag ...

Skapa flashcards