Alla inlägg under januari 2009

Av Kristina - 31 januari 2009 22:32

yes eftersom jag mått som jag mått idag blev det till att fixa lite terapi arbete.

jag bakade bröd jag vet det är int eofta jag har bakat bröd och nu när jag tänker efter vet jag inte ens om jag har gjort det någon gång förutom på hemkunskapen,

har även lockat håret idag like hollywood style, så bara lite smink på så skulle jag vara redo för utgång.

Av Kristina - 31 januari 2009 19:10

var så otroligt sugen på kryddstark mat men kan ju säga att jag inte lyckades så bra men får inte vara lika feg nästa gång.

imorgon är de slut på onödigt socker för min del.


har någon något tips på god kruddstark mat men jag vill inte ha tacos vet att det är starkt men jag behöver något annat.

Av Kristina - 31 januari 2009 19:05

vet inte varför men idag är jag ett nervvrak min kropp vill inte alls vara med.

känns i kroppen som om jag bara vill lägga mig ner och gråta men jag har inget att gråta över.

har jätte stor press på mig själv och helt utan anledning vet att det inte är bra men kan just nu inte hjälpa det.

Av Kristina - 30 januari 2009 23:03

var ute bara för ett tag sen då var det barmark och nu när jag tittade ut så var det vitt ute . inte mycket men det var iaf vitt.

det fick mig att smälta att bli nykär förstå varför jag är här.

jag älskar verkligen johan.

allt känns så rätt med honom.

Av Kristina - 30 januari 2009 22:15

Ingredienser 1 dl lättmajonnäs 1 dl tjock matyoghurt 2-3 tsk chipotle -pastafinns som ekologisk vara1-2 vitlöksklyftor (pressade)finns som ekologisk vara1 krm socker 

1 krm salt




 blanda ihop ingrideenserna och servera som kall sås..

Av Kristina - 30 januari 2009 20:49

vill så gärna se buddy holly musical men då måste jag ta  mig till stockholm så jag håller alla mina tummar på att den blir en sån stor succe att dom vill visa den i göteborg och då kan jag ju lova att jag kommer att se den. jag viiiilllllll

varför ska det blir så mycket pengar bara för man vill se nå sånt. kan ju hoppas att det finns någon snäll där ute som vill bjuda mig på dte inte för att jag tror det men man kan ju hoppas.

Av Kristina - 30 januari 2009 20:10

har  fixat i novas garderob nu och tror närmare bestämt att 90% av alla hennes kläder har hennes mormor köpt om det inte är ännu mer. men när jag gick igenom hennes kläder uootäckte jag att hon inte alls har för mycket att ta på sig i storlek 74. om hon hnar större tycker jag att det blir så knölligt,

försöker att ragga en läragå vagn fast såg en riktigt fin på coop ljusrosa som inte alls var för dyr och är ju inte aktuellt nu ör ju iaf 3 månader dit kanske.

sen så har vi gjort ett ryck här hemma ska fixa ännu mera imorgon hade vi tänkt, måste hitta min locktång. blir tokig av att inte veta vart den är.

Av Kristina - 30 januari 2009 19:32

" when you can live forever, what do you live for?"


det är en himla bra fråga tror inte jag skulle uppskatta ett odödligt liv tänk att se folk passera och dö hela tiden folk man fäster sig vad .

man måste hela tiden skapa nya kontakter till slut skulle man nog vara så less på att se folk gå bort så man skulle nog bli enstöring.

Skapa flashcards