Alla inlägg under april 2008

Av Kristina - 30 april 2008 13:25

lillasyster kommer imorrn.. längtar kommer bli så otroligt skoj :)

massa tokirier ska vi hitta på eller ja iaf så mycket tokiheter som vi har råd att hitta på .. hahaha typiskt att pengar alltid ska vara en svår del när man vill ha roligt ,



Av Kristina - 30 april 2008 00:52

Jag kan inte sova och klockan är långt efter läggdags men har så otroligt svårt att sova på nätterna, plus att jag brukar bli väckt av lill knodden som ligger och sparkar i min mage :)


Jag å Johan längtar så otroligt mycket efter den lilla krabaten vill verkligen att det ska vara sommar nu!!


det e tur att jag är ledig imorgon för annars vet jag inte hur det skulle gå att jobba. ska på samtal men det e ju inte förrän på eftermiddagen så det ska ju inte vara några problem , ne men om man ska lägga sig å vrida i sängen till ett nytt försök att somna...



föresten tycker jag inte om att pollen sesongen har börjat.. bläää för den

Av Kristina - 27 april 2008 12:16

det finns så otroligt mycket jag vill skriva om men folk blir så upprörda när man står för sina åsikter.

och nu tänker säkert många att jag är en sån som inte vågar stå för mina åsikter men det är fel för det gör jag visst.

tycker att alla borde acceptera andras åsikter , för man blir ju typ halshuggen om man inte har samma åsikter som någon annan .


blev otroligt glad igår när jag hittade hallon isglass på ica igår hemglass har ju slutat sälja såna men upptäckte att triumfglass säljer det i stor pack.. eller ja hallon och cola glass.. mums,,

Av Kristina - 22 april 2008 22:16

och nej då snackar jag inte om lingonveckan utan helt enkelt ikeas lingonsaft på glasflaska,, den var helt okej har druckit sådan hela dagen.


just nu är klockan rätt mycket och min älskling ligger här brevid och susar, själv försöker jag vara vaken ett tag för jag har hamnat i en period där jag sover välfigt dåligt. tror att det kan bero på att våran bebis tror att min blåsa är en boxningssäck.


imorgon blir det att umgås med maria och barnen och snart har dom öppning på johans jobb och då hoppas jag på att få se han lite mera efter det .

Av Kristina - 16 april 2008 21:30

 Dagen har löpt på väldigt bra jag har varit på samtal idag blev inte riktigt enligt schema, utan vi pratade mest om det som hände igår. det e riktigt skönt att prata me någon när dte känns som om personen verkligen lyssnar.

Jag har hemläxa till nästa gång, ska dit igen om 2 veckor.


Har blivit tillsagd att inte göra något så dagen har varit lugn..


bara längtat till Johan


gjorde även en god gärning idag köpte hela 2 stycken majblommor

Av Kristina - 15 april 2008 13:15

ja jag vaknade upp mitt i natten av att jag hade jätte ont i magen vart tvungen och springa och spy sen kom en kramp som jag aldrig tidigare har upplevt,, försökte väcka johan men utan resultat.


efter många om och men lyckades jag iaf somna efter mycket kramper och toa springande.


imorse när jag vaknade så var allt bra ahde fortfarande lika ont. sen hände en grej så då blev det akut till sjukan där gjorde dom alla prover och tester dom kunde göra ,, som tur va så var allt okej både jag och barnet mår bra . det som tynger är att jag inte får tag i johan det e riktigt tungt men idag blir det inge jobba utan jag stannar hemma och tar det bara lugnt,


doktorn ordinerade vila så det blir inget gjort i lögenheten idag heller tar nog en promenad i det sköna vädret sen :)

Av Kristina - 14 april 2008 11:08

Jag blir så less på att folk inte kan stå för vad dom har gjort och sagt tidigare och låsas om som om ingenting har hänt.

trots att det har gått ett bra tag så är det inte okej att ljuga ihop en historia bara för att det ska låta bra.


Alla snackar om moral men när en sån här sak händer saknar faktiskt vissa ryggrad och det gör mig upprörd. varför inte bara stå för vad man har gjort och visa att man ångrar sig. Visa att man faktiskt är tillräckligt mogen och stå för att man kan ha fel.



Sluta hitta på lev i verkligheten

Av Kristina - 11 april 2008 10:59

Ja då har jag dissat min gamla blogg för den höll bara på att krångla så jag startar nytt på denna sida.


det är riktigt fint väder ute men jag orkar inte ta mej upp för att njuta av


solen så istället så ligger jag i sängen och bara slappar.


Fredag idag och jag jobbar till 19 *suck*


men imorrn blir det baby och barn mässa måste ju börja ta lite ansvar inför det kommande föräldra skapet som börjar i slutet av sommarn..


nej nu ska jag fixa nå mat sen hoppas att dagen går fort så jag får träffa älsklingen snart

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards