Alla inlägg den 12 september 2008

Av Kristina - 12 september 2008 19:58

ja denna fredag är den tråkigaste på länge jag känner mig rastlös samtiidgt som jag inte har någon ork till något = ingen bra kombination.


på måndag ska vi vara barnvakt till Lukas och Moa det ska bli skoj dom e så charmiga dom barnen.


vet egentligen inte vad jag ska skriva. jo föresten kan folk ta och uppdatera sina bloggar så att jag har något att läsa ;)

utrryckte mig så här tidigare

jag vill ha ett liv , jag vill jobba  kan folk uppdatera sina bloggar ?

hha tyckte jag var br aoch ärligt sagt av mig

Av Kristina - 12 september 2008 16:57

yes nu får rocky se till att passa sig noga för snart kommer jag att utklassa han big time! haha

ne men seriöst jag sprang upp för björndamms trappan nyss och jag kände mig som ett skämt fy fan vilken dålig form jag är i fast det har ju sina naturliga anledningar så klart men iaf längtar tills jag får börja träna på allvar kommer bli så skoj plus att jag kommer få med mig johan :)


fick ett glädjande sms för bara ett kort tag sen så nu längtar jag maaaaassor till den 25e kommer bli så himla skoj :*) tjejligan på stan.. å vad jag saknar dej.


såg även löpsedeln måste bara säga att jag lider med dej I men det fixar vi jag finns här för dej när du en behöver mig. Björn kan inte hålla på så här som han gör -


milstolpar nästa år som e att se fram emot:

Elmia

Tjolöholm

Power meet

Norrtälje

Wheels n wings

Barkarby


längtar redan kommer bli så skoj.

vad helgen har att erbjuda får vi se .

nu ska jag hjälpa till med lite matlagning sen låter det som om lilltös vill ha mat.

Av Kristina - 12 september 2008 11:45

kan ju önska det iaf.

färgade håret idag blev rätt okej testade även lite smink kobinationer. saknar verkligen lite uteliv men det kommer ta ett tag innan jag kommer att ha samvete att gå ut, vill inte att det ska påverka nova på något sätt eller vis.

jag var orolig att hon inte skulle sova natten men det var ju inga problem alls.

ska börja med lite lunch.

får se vad som händer i helgen :)

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards