Direktlänk till inlägg 15 september 2008

vilken skillnad

Av Kristina - 15 september 2008 11:48

ibland förundras jag verkligen vilken stor skillnad det kan vara mellan kläder som ska ha samma storlek. att en ex 38 kan vara så olika beroende på vilken butik man går in i och det spelar ingen roll om det är vuxen kläder eller barn kläder ingen storlek är ju den samma och så kan ja ju tycla att det skiljer från modell till modell även om det ska föreställa samma storlek.

inte konstigt att man inte vet vilka storlekar man ska kolla efter.

blir mycket konfundersam över detta och har insett att det är svårt att köpa kläder till någon annan än sig själv, nja det var ju inte så sant är ju lätt att köpa till nova än så länge så.

igår var jag väldigt tacksam över kläderna som min mamma har skickat ner till henne för det var 4 plus ute när vi skulle åka iväg och insåg att skulle hon inte skickat ner dom skulle vi inte haft något att ta på henne.

väldigt dålig planering från våran sida måste jag säga.


behöver inhandla batterier så att johan kan fixa upp mobilen på sängen.

novas farfar ska komma någon dag och sätta upp lite saker till oss. det är behövligt så vi får bort det från golvet.


funderar även på att köpa lite gips och pyssla lite kommer nog inte hinna det för ikväll ska vi vara barnvakt så efter kl 17 befinner vi oss i mölndal.


over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards