Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

borde lära mig sova

Av Kristina - 24 oktober 2008 16:07

ja nu känner jag att jag måste börja sova bättre än vad jag gör. är rätt så trött just nu .

har iaf varit på åby och badat sen har vi lunchat med tommi, maria , oskar och moa mycket trevligt var det .

nu är vi hemma en sväng passar på att mysa lite med nova eftersom jag ska vara borta ikväll. så ska snart iväg igen men jag fattar inte hur jag ska orka det för jag håller på att somna där jag sitter . det är illa men men johan sitter och spelar på sitt nya spel han är iaf glad.

ska handla en present till M och T imorgon föör på söndag ska vi på kalas hos dom fast vi vet iaf vad vi ska köpa så jag slipper fundera på det iaf.

måste äta lite innan jag ska iväg sen så ska jag även in på ica och handla lite snax till ikväll så slipper jag handla det där borta.

johan har ledig helg i helgen och det tackar vi för det är skönt när han är ledig :)

nej nu fick jag sms så nu ska jag kolla vem det var ifrån.

 
 
Maddo

Maddo

24 oktober 2008 18:00

mm.. sömn är viktigt! Kram

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Melissa

Melissa

24 oktober 2008 19:18

Mammorna blir som lejon på matjakt.. hehe.. Min sambo hör inte när vår son skricker på morgonen att han vill upp.. Fattar de inte..

http://Melissa87.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards