Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Kristina - 14 oktober 2008 20:39

vissade sig vara tansebissar på väg.

redan? vill inte ens tänka tanken på hur det kommer bli att amma. men iaf hon har ju dreglat ovanligt mycket dom senaste dagarna sen idag upptäckte vi att det är facktiskt första tanden på väg men jaag hoppas att det dröjer innan den kommer upp.


hon fick ett skrik utbrott idag som jag aldrig varit med om ochy det var när hennes farmor tog upp henne, jag hoppas att hon inte redan blir blyg.

Av Kristina - 14 oktober 2008 16:43

en bild på min älsklings lilla fot.

förundras fortfarande varje dag över vilket litet mirakel vi skapat.

Av Kristina - 14 oktober 2008 13:17

sitter och kollar på lite barnserier på youtube för att få insperation till barntavlor, men mumintrollen är ju en stor favorit.

tycker att dom är så otroligt söta så det blir väl någon tavla med dom och kanske tingeling och eventuellt bamse han har ju aldrig fel..

och hello kitty.

men iaf tillbaka till mina serier här. man blir ju en anings nostalgisk måste jag ju säga :)

och om vi vänjer nova med signatur melodierna så kanske hon känner igen dom sen när hon blir lite äldre :)

nej tillbaka till min resurs :)

Av Kristina - 14 oktober 2008 13:15

nu vet jag precis vad jag vill ha i julklapp :)

jag vill ha en lila plattång från vidal sasson,,

får väl vara extra snäll så att jag kanske kan få en sån.

för önska får man ju

Av Kristina - 14 oktober 2008 10:10

sen kommer MAMMA jag längtar så otroligt mycket .. vill att dessa ska gå fort . men det kommer det nog göra jag har ju små stolpar på vägen som kommer hända så :)

längtar längtar längtar.

min dotter har ju växt så mycket och är så med så jag längtar verkligen att mamma ska få se detta, hatar verkligen att hon missar så mycket  men snart kommer hon  ner och efter det så är det int elänge kvar innan vi ska åka upp.

sen är det ju frågan om julen om vi ska upp eller om dom kommer ner. eller julafton är vi ju här och firar med johans familj sen vet vi inte hur det blir.

nej nu ska jag krypa ner i sängen igen och mysa med min familj

Ovido - Quiz & Flashcards