Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Kristina - 7 oktober 2008 21:28

elin var nyss här jag hjälpte henne med matte läxan det handlade om sannolikhets lära, förvånadsvärt nog kunde jag faktiskt hjälpa till. var tillochmed duktig på det så än så sitter lite av gymnasie takterna kvar.

var kul att kunna vara till hjälp iaf.

vi fick en påse bullar som var riktigt goda iaf så nu har jag väl ätit en bulle för mycket egentligen men det går jag bort imorgon.

måste till ica och handla otroligt nog så blir dte första gången denna vecka och dte är ju onsdag så vi har klarat oss bra.


ajja nu orkar jag inte skriva mer, blir nog ett inlägg imorrn.

Av Kristina - 7 oktober 2008 16:21

vi var på läkar besök med nova idag. det var en 2 månaders kontroll men eftersom hon inte riktigt är 2 månader ännu så ska vi en gång till till bvc innan 3månaders sprutan.

hon var iaf jätte duktig när vi var där trots att vi blev tvugna att väcka henne. allt var som det skulle men hon ligger fortfarande jätte högt på kurvan occh det oroar mig lite men vi får se vad som händer.


men vi har fortfarande lite problem med vagnen hon tycker verkligen inte om den. men vi har upptäckt att hon inte riktigt gillar babybjörn heller när dte inte händer något för hon får ju ännu inte sitta och titta ut , utan hon måste ligga med ansiktet mot oss och det är inte  så roligt tycker hon.

men vi kan ju hoppas att hon börjar gilla läget för skulle vara skönt om hon började gilla vagnen igen.

Av Kristina - 7 oktober 2008 08:58

tycker att jag bloggar om så otroligt onödiga saker det blir otroligt många onödiga inlägg.

funderar flera gånger per dag att lägga ner denna blogg. men ibland är det svårt för när det inte finns något annat att göra hamnar man här..


ajja idag ska vi till läkaren med nova sen jobbar johan och elin kommer förbi så ska jag hjälpa henne med matten och förhoppningsvis har hon bullar med sig :)

Av Kristina - 7 oktober 2008 08:55

orden är så otroligt jobbiga att säga det är som om dom finns på tungan men dom vill inte komma ut, och varje gång man försöker känner man hur tårarna är på väg.

men man vill inte glömma man vill komma ihåg dessa hemskheter men man vill även att man ska kunna dela med sig utav känslan utan att känna sorg så fort man försöker.

jag hoppas att jag kommer till den dagen då jag kan uttala orden utan att känna att jag vill gråta. det kommer alltid vara en del av mig och jag vill inte glömma för att det är en viktig del av mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards