Direktlänk till inlägg 21 september 2008

en dag på stan med svärmor/farmor

Av Kristina - 21 september 2008 18:58

idag blev det en dag på stan med johans mamma alltså novas farmor.

blev lunch på slimfood blev positivt överraskad var jätte gott. nog för att dte var jag som valde stället så är det ju alltid en chansning att testa nya ställen.

var riktigt trevligt timmarna bara flöt iväg :)

vi hann ju med en del affärer och trots att jag höll mig från att handla så fick hon lite kläder av sin farmor,

en body

ett par byxor

en tröja

och ett par hängsel byxor hon kommer bli jätte fin i det .

man kan ju köpa hur mycket som helst om man skulle ha pengarna och om det inte var så att hon växte ur det så snabbt, riktigt synd på den där jackan.den är ju så fin men skulle passat bra sen när hon kan gå och dte vill vi ju inte att hon ska göra ännu.


sen plockade vi upp johan eller vi hälsade på honom och alla hans trevliga jobbar kompisar.

så vi tog det i samband med att han slutade så han slapp gå hem.


imorgon har jag ingen aning vad som händer eller vi ska väl kanks erensa lite här hemma sen kanske "farmor" kommer förbi för hon var oxå ledig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards