Direktlänk till inlägg 16 september 2008

pearl harbor

Av Kristina - 16 september 2008 21:42

detta inlägg är ägnat till dej haha har nog inte skrattat så mycket på så länge åt så lite.

M diskuterade att I var väldigt dålig på engelska som att hon inte kunde såna enkla saker som man borde veta. ex vad hamn heter ,

då säger M att det är ju bara tänka på filmen pearl harbor så kan man ju det .

då kläcker I ut sig - ja men nog vet jag att det är pearl men jag vet ju inte hur det stavas.

kort sekund av tysnad innan alla börjar skratta eftersom det blev ju goode fel där.

denna diskussion började med att I kom på temat på hennes fest plesure ant temptation som snabbt blev plesure and tresure eftersom I inte kom ihåg sitt egna tema.

nu vet jag ju med mig att jag är sämst på att stava engelska så ha lite överseende :)


blev iaf stan idag har nog varit inne på varenda H&M butik i hela göteborg men ingen har det som jag vill ha iaf inte i rätt storlek så det är bara att tänka om.

men blev iaf ett par vantar och en mössa till nova är rätt nöjd och johan tyckte det var fint, sen har jag insett att det behövs lite varmare kläder till lilltjejen om man ska vara ute lite senare på kvällen eller tidigt på morgonen.


har varit onyttig idag trots att jag börjat mitt "nya" liv såg ju fram emot att få ett läkar uttalande men får snällt vänta till nästa vecka.

stan resulterade oxå i att jag fick mig en ny tunika.


vi har börjat att försöka införa nya sovrutiner för nova nu när hon fått en mobil så försöker vi söva henne på det sättet istället för att hon ska somna hos någon av oss.

måste köpa blöjor imorgon går ju lite fler såna än vad man kan tro ibland men som tur är fick jag lite rabattkuponger idag så blir libero blöjor nästa gång jag handlar .


ska kolla på möbler till balkongen imorgon visst e det lite fel sesong för det men bara därför, alla säljer ju ut så nu kan det ju bli lite billigare.

var skönt att få prata av sig idag plus att det blev ju ett bra antal steg,.

 för mig blev det iaf 10760 steg.


hoppas att det inte blir lika länge innan vi träffas igen men 1 dag i veckan i partille låter ju inte så fel. tur att någon av oss har månads kort. haha


hoppas du tyckte att det var skönt att pratat ut om detta med björn, min axel finns här om du vill gråta ut ;P

 
 
Ingen bild

Ida E

16 september 2008 22:40

I love you! =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards