Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Kristina - 11 februari 2009 21:56

för att citera min kompis Maddo " döden kommer alltid oväntat även om den är väntad"

för vi visste ju att det skulle hända förr eller senare men kom ju endå oväntat. men det är väl livets gång.


annars idag har jag inte gjort något speciellt har haft feber och muskel värk så jag har mest bara legat och tagit det lungt, har gjort så ont att röra på sig så jag har inte gjort det i onödan.

 jag hoppas att detta ger sig till imorgon jag känner att jag verkligen är i behov av att komma bort från lägenheten.

och johan jobbar ju 14- 20 så det är ju inget vidare att sitta hemma och vänta på att han ska komma hem heller.


Av Kristina - 11 februari 2009 10:17

när jag vaknade imorse eller ja morse och morse så kändes kroppen jätte konstig. jag hade ont precis överallt precis som om jag skulle haft träningsvärk eller växtvärk. men jag har ju inte tränta ( kanske där felet sitter) och jag har ju inte växt. så då måste det vara en annan slags ont. det är jätte jobbigt för jag vill ju inte gå omkring och ha ont. känns som om det är nackspärren som spridit sig till resten av kroppen ja jag vet att detta inte är möjligt men jag försöker bara komma på en bra liknelse för att beskriva mitt onda.


annars så snöar det idag ska ta mig en promenad efter att nova sovit sin stund mitt på dagen johan slutar vid kl 16 så då ska jag försöka laga mat efter det .

på dagens meny står pasta med tonfisk sås. enkelt gott och något vi inte brukar äta så ofta.

efetrsom jag gjorde paj igår så tänkte jag att jag skulle försöka göra lite varierad mat sånt som vi inte äter så ofta så vi får väl se vad det resulterar i sedan när denna vecka har gott, säkerligen fallar man in i gamla mönster igen.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards