Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Kristina - 9 februari 2009 20:46

idag kom mina linser som jag vann hos Missy så ska testa dom någon dag här framöver och leka lite med min smink låda se om man kan ha nya sminkningar om man ändrar ögonförgen lite.. i teorin funkar det det var jag .


sen så var jag ju nere på gekås idag fyndade lite fast det var mest johan tyckte det var skoj att han hittade sig jeans.

köpte en eltanboste och nya snygga koppar så nu ska jag ta och rensa ut lite gammalt här hemma . känns bra och skoj . äntligen. och helt otroligt att jag hittade något annars brukar jag vara hopplös när det gäller att fästa sig vid design prylar. som jag då inte har råd med.


sen nu så bakar jag elelr ja brödet står på jäsning.

fick en mixerstav av carina idag.. tackar och tar emot det behövs i detta hem, sen fick nova lite bra saker oxå jätte fina jackos som hon kan ha nu efter vinterkläderna sen så en sommar kappa.. hon kommer att bli så fin våran lilla tjej elelr ja det är hon ju alltid..

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards