Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Kristina - 21 februari 2009 22:58

visst jag är född på mitten av 80.talet men luggen som var på modet msåte jag säga var rent av gräslig . och till min stora förskräkelse så är den på modet ígen why? hur kan man tycka att man är snygg när man går runt så . ni som tycker att det är snyggt och trivs i det får ursäkta mig men jag har endå tänkt stå för mina åsikter och tycka att det är fult. typ varenda en som jag mötte idag speciellt fjortisar i mina ögon sprang omkring emd 80-tals lugg.

visst jag kanske inte är den snyggaste i håret men lite tänker jag till iaf.

Av Kristina - 21 februari 2009 22:29

ha här är det verkligen snö kaos har kommit nästan en decimeter på några timmar , skulle det vart arvidsjaur eller ja norrland så skulle det inte vara några problem. men här i göteborg blir det ju kaos dom vet ju inte hur dom ska  hantera snön hela stan blir ju typ lamslagen. fast tycket synd om en bil den försökte ta sig upp på parekerinsdäcket men den gled bara den försökte säkert 10 ggr innan den kom upp. jag satt och verkligen försökte komma på något sätt att hjälpa den men kom inte på om det fanns någon sand någon stans. tyckte verkligen synd om den.

och göteborg är inte skapt för snö så är det såhär mycket snö imorgon så ska jag inte sätta mig på en buss man vet ju aldrig.

själv tycker jag att det är hur mysigt som helst med snön men jag förstår ju om inte alla är som jag .

det är ju jag och hanna som skulle kunna äta frukost på balkongen bara för att det är så mysigt.. vi skulle nog inte bli ett så dumt par trots allt .haha tänker på nordstan.

men i sanningens namn trivs jag nu när det är mycket snö min hemlängtan spökar inte så mycket.  


Av Kristina - 21 februari 2009 18:42

så många steg blev det idag när jag var ute och gick var ute från kl 13 till kl 17 typ var skönt mötte upp elin så gick vi och handlade godis men vi gick iaf, och vi valde den godis affären som var längst bort så att vi skulle känna oss värda godiset . ja min kamp mot att bli helt sockerfri gick inte så nu har jag begränsat det till lördags godis känns som om jag kan unna mig en ovana 1 gång i veckan så om ni vill bjuda på onyttigheter så bjud mig på en lördag ,, haha

men promenad idag har varit givande det fick mig på betydligt bättre humör sen är det alltid skoj att träffa elin  ,

får se om jag ska pallra mig till maddo  imorgon vill hemskt gärna det   var ju över en vecka sen vi sågs ;) måste även in till stan och träffa ida någon dag där var det alldeles för länge sedan vi sågs, nej men nu ska jag krype ner i soffan med min påse godis.


blev bakad potatis med egen skagen röra till middag den lyckades jag väldigt bra med.

Av Kristina - 21 februari 2009 09:18

idag är det allt annat än en bra dag och dagen har ju nyss börjat , jag vill baar spy galla över hela dagen jag är trött kinkig och alla saker är i vägen så jag slår i allt.

nova är jätte pigg och är oxå överallt innan jag ens har hunnit reagera .

nej denna dag vill jag helst bara sova bort försöker att tänka poistivt men om dte inte har med sömn att göra så kan det lika gärna få va.


orkar inte jag vill inte fy och blä.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards