Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

ja vad kan man säga

Av Kristina - 11 februari 2009 21:56

för att citera min kompis Maddo " döden kommer alltid oväntat även om den är väntad"

för vi visste ju att det skulle hända förr eller senare men kom ju endå oväntat. men det är väl livets gång.


annars idag har jag inte gjort något speciellt har haft feber och muskel värk så jag har mest bara legat och tagit det lungt, har gjort så ont att röra på sig så jag har inte gjort det i onödan.

 jag hoppas att detta ger sig till imorgon jag känner att jag verkligen är i behov av att komma bort från lägenheten.

och johan jobbar ju 14- 20 så det är ju inget vidare att sitta hemma och vänta på att han ska komma hem heller.


 
 
Maddo

Maddo

11 februari 2009 22:05

nä vet du vad? Sånna här gånger känns det inge bra och bli citerad.. =P Eller, bra att du kan finna ord iaf! Men döden är inge rolig.. =( *krama*

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

12 februari 2009 10:07

jag förstår det! Jodå färgen tycker jag blev bra! Du får bedömma idag! =)

Hur mår du idag gumman? Kram

http://dreammaddo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards