Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

på tiden

Av Kristina - 4 februari 2009 17:09

finporslinet kom fram idag och kan ju säga att det var verkligen på tiden. den har legat i kartongen sen vi fick det. men nu ligger det iaf i skåpen. är så mycket ogjort i denna lägenhet så det känns som vi nyflyttat in här men vi har ju snart bott här 1 år.

tiden går riktigt fort.

det är en himla sladd djungel att koppla in högtalare har jag märkt.

satt och kollade tv tidigare och så vart jag sjukt sugen på passions soda. varför just det ? dagen till ära är inte lätt med min socker kamp.


det snöar en hel del kan jag ju tilläga oxå. ja det är väl det . vi har fått sluta fixa i novas rum eftersom vi inte har någon lampa där så i hennes rum kan man bara fixa i när det är ljust,

har en x antal lådor som ska ner i förrådet oxå så det känns ju som att vi är på väg någonstans iaf.

 
 
Maddo

Maddo

4 februari 2009 21:48

Kah?

Jodå tidigare går finfint! Säg en tid? =) kram

http://dreammaddo.blogg.se

 
Maddo

Maddo

5 februari 2009 09:35

Aha, nu är jag med! Hur känns det?

Jadå, tolv blir finfint! Tror du att vi skulle kunna ta strax innan eller strax efter så jag hinner få i en maskin tvätt? Jag ska kolla idag om det finns någon tid på söndagen, annars har jag ju Björn som hjälper till! =) Men lördag ska vi ses! =)Kramar

http://dreammaddo.blogg.se

 
Ingen bild

Maddo

5 februari 2009 18:12

Jag har ändrat tvätt-tid så det går bra vid tolv! Kolla upp hur bussen går så möter jag dig vid tolv! =)

Hur har dagen varit? Kram

 
missy

missy

5 februari 2009 19:15

GRATTIS.. du har vunnit 1a priset i min tävling och nu vill jag att du väljer vilken färg du vill ha på linserna samt din adress =) så kommer dem med posten inom kort

Du får såklart gärna berätta om din vinst på din blogg ;)

http://me-my-precious.bloggagratis.se/allmänt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards