Direktlänk till inlägg 5 november 2008

fram med viinterkläderna

Av Kristina - 5 november 2008 10:01

nu är det bara att plocka fram alla vinterkläder för nu börjar minus graderna var -3 när jag klev upp i morse visst har det blivit varmare nu men det är ju bara att erkänna för sig själv att vi går mot kallare tider. vilken tur att nova har så mycket varma kläder som mormor har stickat till henne. sen har ju hon lite andra vinter kläder oxå. men dte som skulle behövas är en åkpåse för det vart ingen större framgång när vi var ute och letade efter en sån. men vi får ju ta den som svärföräldrarna har så johan ska prata med sin pappa imorgon och höra för det skulle ju vara bra om vi hade en och vi behöver ju inte ha den hela tidne utan vi kan ju börja någonstans sen kanske köpa en på rean inför nästa vinter för dom är himla bra dom där påsarna.

ibland kan jag tycka att vi handlar en massa saker till nova som hon behöver men när det väl gäller så har vi inte handlat det vi är i störst behov av.

men som tur är har vi ju ett skin i vagnen nu iaf och massa härliga filtar så dom räcker ju ett tag.

 
 
Maddo

Maddo

5 november 2008 10:45

Nej, verkligen inte! Så här sitter jag med sönderskurna fingrar och ska dessutom ha en söt pojke på besök (inte för att jag tror han bryr sig, men ändå!)

Hehe helgum ligger längre ner (50 mil neråt).. =)

Ja, vilken tid passar bäst för fika? Efter tid kan jag planera dag! *ler*

Nej jag hade ju en annan fotograf den sista tiden men det sket sig ju senast eftersom jag inte fått mina bilder.. *arg*
Vart har micke flyttat? Jag träffade ju honom på stan för inte länge sen! Berättar han inte sånt för mig?! :P Vi kollar efter en fotograf på modellbilder tycker jag! Kolla runt vad det finns och erfarenheter och så! =)

Kram

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

5 november 2008 10:55

Jag får inte svara på dina kommentarer i bdb.. =( Skicka en vännerförfrågan! =)

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

5 november 2008 10:57

Haha, nejje plåster är bara ivägen! =P

Ja, men vad sägs om onsdag eller fredag då?

Hehe, jaa, varför flyttade han dit?! =O

Nu måste jag se till att plugga om jag ska kunna slappna av inför bondens ankomst! =) Kram

http://dreammaddo.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

5 november 2008 12:45

Onsdag blir bra! =) Ska vi säga kl. 15?

Jag finner ingen motivation till pluggandet just nu. usch.. =(

Kramar

http://dreammaddo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards