Alla inlägg den 9 november 2008

Av Kristina - 9 november 2008 23:30

nu ska jag göra ett tappert försök till att sova.

återkommer imorgon.

Av Kristina - 9 november 2008 23:25

nu har jag kommit in i en sånhär dålig dum dygnsrytm igen, det är inte bra jag måste sova men jag kan inte.

håller på med massa små projekt men inget blir klart känner mig stressad över saker som jag verkligen inte behöver bry mig om just nu.

varför ? och framförallt varför just nu?

ska verkligen försöka ändra på detta måste bli en ändring för detta funbkar inte när vi ska vaar i arvidsjaur mend et känns som jag har miljoner saker att göra innan vi åker. jag vet att jag har en vecka på mig men känner jag mig själv rätt så kommer jag spara allt till sista dagen .

typiskt mig .

kan någon hjälpa mig att styra upp min vecka?

Av Kristina - 9 november 2008 22:05

imorgon ska jag boka min flygresa upp till arvidsjaur måste ringa till sas eftersom jag ska ta med mig nova och man kunde inte boka ungdom med barn via nätet, lite dåligt men det är inte mycket att göra åt.

längtar redan ska vara uppe nästan 3 veckor det kommer bli jätte skönt fast tråkigt att johan inte kunde följa med.

men vi får prata ofta och ha på högtalar telefon för novas skull.

inte för att jag vet om det spelar roll men dte känns bäst så för johan.

så då flyger vi till luleå och där kommer mamma och hämtar oss,,

fast ett steg i taget vi åker ju snart upp till arvidsjaur ju och det kommer bli så härligt.

dock kan jag tycka att vi är uppe en sån kort tid men finns som inget annat att göra eftersom johan måste jobba det kan man ju inte komma ifrån :)

Av Kristina - 9 november 2008 20:26

hela dagen har gått dfet började med att vi åt frukost i sängen sen iväg till allum sen så åkte vi iväg till johans pappa och timmarna bara fög iväg så vi kom nyss hem .

men det var mycket trevligt iaf min tårta smakade inte förjävligt och det bjöds på mycket god thai mat.

vi diskuterade julen lite( kanske lite tidigt men dock så viktigt ) eftersom jag har min allergier och det är ju inte alla som kan offra deras julstämmning för den skullen.

sitter och kollar flygbiljetter så i januari ska jag hem ,, hem till snön. tyvärr ser jag inte göteborg som mitt hem ännu ibland önskar jag att jag kunde göra det ibland är jag nöjd att jag inte kallar detta för hem.

ska börja packa imorgon för johan jobbar hela veckan för denna tid nästa söndag sitter vi i bilen på väg till sthlm.

nej nu är nova kinkis så jag kanske sätter mig här senare men nu ska jag gå och mysa med min familj.

Av Kristina - 9 november 2008 11:17

yes idag firar vi fars dag lite grann sådär ska snart iväg

så jag tror att jag uppdaterar sen ska ta på nova lite klöder för just nu ligger hon i pyjamas

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards