Alla inlägg den 5 november 2008

Av Kristina - 5 november 2008 19:37

köpte ett ta bort medel på öb här om dagen men har alltid varit tveksam men kände endå att jag var tvungen att testa eftersom nova har så mycket nerbajsade kläder.

men det funkade helt otroligt funkade verkligen jätte bra vart förvånad så det ska jag fortsätta använda .

Av Kristina - 5 november 2008 18:08

tack för att du lyssnar ,

tack för att du tar dej tid,

tack för att du är en vän.

Av Kristina - 5 november 2008 15:15

fy vad jag har gråti töver mitt misstag och johan är inte speciellt nöjd nu hoppas jag bara på att hans hår växer med en turbo fart annars vet jag inte vad jag kommer att göra han hade ju så fint hår eller han har ju så fint hår så ska jag se till att förstöra det .. klantiga jag.

han ska snart gå till jobbet och mitt samvete håller på att äta upp mig och mitt hjärta brast när jag vart tvungen att fixa till mitt misstag.


har insett att jag måste sakta ner och ta hand om mig själv annars kommer jag aldrig ta mig ur detta .

min sorg har börjat visa sig så tydligt vissa gånger och jag vill verkligen komma från den allt är ju bra och jag har ju gjort så många fram steg jag vill verkligen inte falla tillbaka känner att jag inte orkar dte just nu.

inte nu inte sen bara komma bort från det .


Av Kristina - 5 november 2008 13:24

har lyckats med en jackass men på min pojkvän och dopet är om två och en halv vecka hela min värld håller på att raseras .


Av Kristina - 5 november 2008 11:28

nu eftersom vi har fixat "fond" väggen för novas rum så måste vi börja röja där så att hon kan få sitt egna rum inte för att hon behöver det ännu men kan vara skönt att hennes saker inte ligger i hela lägenheten utan att dom är samlade på ett och samma ställe finns mycket jag vill göra i hennes rum men hon kommer ju inte sova där ännu på ett tag så jag har ju plenty on tid påmig .

och blev ju så kul att börja med det eftersom vi fixat en cool affisch att sätta upp.

Av Kristina - 5 november 2008 10:01

nu är det bara att plocka fram alla vinterkläder för nu börjar minus graderna var -3 när jag klev upp i morse visst har det blivit varmare nu men det är ju bara att erkänna för sig själv att vi går mot kallare tider. vilken tur att nova har så mycket varma kläder som mormor har stickat till henne. sen har ju hon lite andra vinter kläder oxå. men dte som skulle behövas är en åkpåse för det vart ingen större framgång när vi var ute och letade efter en sån. men vi får ju ta den som svärföräldrarna har så johan ska prata med sin pappa imorgon och höra för det skulle ju vara bra om vi hade en och vi behöver ju inte ha den hela tidne utan vi kan ju börja någonstans sen kanske köpa en på rean inför nästa vinter för dom är himla bra dom där påsarna.

ibland kan jag tycka att vi handlar en massa saker till nova som hon behöver men när det väl gäller så har vi inte handlat det vi är i störst behov av.

men som tur är har vi ju ett skin i vagnen nu iaf och massa härliga filtar så dom räcker ju ett tag.

Av Kristina - 5 november 2008 09:10

otroligt hur snabbt man faller tillbaka i gamla vanor framför allt dom dåliga en av mina dåliga vanor är att jag äter frukost framför datorn istället för att njuta av den vid frukostbordet.

men det är som en stund för mig själv då jag verkligen kan koppla av vid datorn för att jag vet att johan tar nova eller så sover hon den här studen . men hon har börjat med andra vanor och rutiner nu under denna vecka och det verkar hålla i sig om hon får bestämma men men det är ju ingen fara jag får bara se till att lägga mig tidigare.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards