Alla inlägg den 28 november 2008

Av Kristina - 28 november 2008 14:50

japp läste maddos inlägg att man ska skriva minst 10 positiva saker och insåg att jag kan behöva det eftersom jag är så stressad över saker och ting. och framförallt blir jag så lätt grinig och irriterad.



  • Nova - min älskade dotter blir så glad varje gång jag tittar på henne.
  • sängen -- finns inget skönare än att sova i sin egna säng så i natt har jag sovit underbart skönt.
  • projjekt- jag håller alltid på med ett nytt projekt även om det då blir mycket för mig mår jag bra att ha saker att göra.
  • johan - min sambo som orkar med mig, älskar att vakna upp brevid honom.
  • syskonen - mina absoluta bästa kompisar
  • geväret - det gör så att jag känner mig hel ( vet att för dom som inte känner mig jätte bra kan detta verka konstigt.
  •  mamma -  hon ställer allti dupp för mig och det går inte en dag utan att jag pratar med henne.
  •  dreammaddos blogg  är ett måste i min vardag :) och många andras bloggar som jag läser.
  • snö -  vad vore jag för norrläning om jag inte tyckte om snö.
  • pengar - vet att det låter fånigt men jag mår bra när jag har pengar så att jag kan unna mig något.

nutycker jag att alla som läser detta ska göra samma sak och skriva 10 saker dom mår bra av sen kan ni ju kommentera detta inlägg när ni gjort det .

Av Kristina - 28 november 2008 11:02

nu är vi hemma igen känns väldigt delat men mest kanske bra har ju en hel del att stå i nu när man är hemma..

prio ett eftersom jag gjort bort räkningarna är att fixa barnrummet och att få iväg tack korten sen kanske oxå börja med julkorten eftersom det snart är jul .

tiden bara springer iväg.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards