Direktlänk till inlägg 10 november 2009

ny design

Av Kristina - 10 november 2009 12:25

yes nu äntligen ser min blogg fin ut ser välkommnande ut och en fröjd för ögat . tack vare Maddo så trivs jag med min blogg ett stort tack . fast utan Ida skulle jag inte haft min snygga header så tack vare dom två så har jag en as snygg blogg.

tack maddo för att du tog dig tid att styra upp min blogg det behövdes verkligen .

som du själv sa det är svårt att sluta titta på den haha.


Jag älskar min nya look

 
 
ida

ida

10 november 2009 12:56

Va lila å fint det blivit. du vill inte ha en lila header nu då? ;P ja de lär dröja ett tag innan de blir en plutt här, men de här ska vi inte glömma. hoppas visserligen du kan få nån kund innan dess:) jaså de säger du. pärlor. wiiie. de kan man aldrig få för många. å en ögonskugga som ja skulle testa oxå. herre gud får nog ses snart kickan:P

http://www.idapersson.se

 
Maddo

Maddo

10 november 2009 13:03

Jag är så glad att du är nöjd! Hade du inte varit nöjd hade jag inte förstått dig! :P Den är supersnygg ;) Kraaam

http://blogg.dreammaddo.se

 
Maddo

Maddo

10 november 2009 15:02

Du kanske ska bjuda med Ida på fredag? *läser lite vad ni skriver* :P

Jaa, din blogg är supernice! Är beredd att hålla med dig att den är snyggast ;)

http://blogg.dreammaddo.se

 
ida

ida

10 november 2009 16:53

Nääääj.. varför kan de inte va på torsdag eller nått. min mor kommer hit på fredag å stannar över helgen. så himla typiskt. hade vart skoj annars. Roligt att du frågade:)

http://www.idapersson.se

 
ida

ida

10 november 2009 17:22

Precis de kommer fler chanser:)
Ja har haft en skön dag, sökt flera jobb. vilket känns bra. sen har några vänner varit över på lite te. å så åkte vi å handla mat tillsammans. mysigt faktiskt. inte varje dag man skuttar runt i mataffär tillsammans med rolig sällskap :) hur har du haft det ? :)

http://www.idapersson.se

 
ida

ida

11 november 2009 09:49

Ojdå, hoppas du mår bättre idag å orkar jobba. Tack så mycket, vart poppis att lägga ut bild:) kanske får kika på ett förslag till en lila header ändå:P va länge sen jag gjorde några. har ju haft sammasjälv så länge nu. men ja älskar den. ehh vi får se, idag ska det iaf pysslas smycken:)

http://www.idapersson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards