Alla inlägg den 8 november 2009

Av Kristina - 8 november 2009 21:25

jag hade en dag här hemma då jag sprang omkring med mjukisbyxor och sport bh och det var länge sen jag kände mig så snygg. så oavsett vad du tycker så är jag snygg det är den bistra sanningen det är bara bita i det sura äpplet och leva med det.

för mig är det inte viktigt att vara jätte uppiffad och glansig på en krog eller ute på stan , utan för mig så är känslan av att få känns sig snygg viktigare.

så jag skiter i om du tycker att jag är ful för jag vet nämligen att jag är snygg och om jag inte är det i dina ögon så är jag det i någon annans. det är något du aldrig kommer kunna ta ifrån mig.


okej detta kanske är ett inlägg betydligt kaxigare än vad jag brukar skriva men så här är det.

det är så jävla mycket viktigare att lita på sina känslor och självförtoende än att lyssna på vad andra säger.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards