Alla inlägg den 19 december 2008

Av Kristina - 19 december 2008 21:49

är åter med i en tävling samma som sist :) är så sugen på den krämen tror att det skulle göra under för mina sovperioder.

Av Kristina - 19 december 2008 21:07

jag och killen har en kväll med julmys.

saffrans bullar, julmust  och ischoklad med mysigt sällskap och romantisk film.


det är en sån här kväll jag har saknat. och det är ju inte många dagar kvar till jul, kommer att bli en mysig 23e december iår tror jag .. känns som det .

funderar på att bjuda min älskling på jensens före jag åker upp till arvidsjaur. på tal om arvidsjaur jag måste kolla biljetter när jag ska hem.


nej i år önskar jag mig en vit jul.

Av Kristina - 19 december 2008 18:18

jag lider av stor ångest just nu jag vill inte göra något jag vill inte ens fira jul. jag ser helt enkelt inte fram emot det ,

känns bara skit varför ska jag känna så här men jag tror att dte är för att jag vet hur jobbigt dte kommer bli  i jul , och mycket för att jag och killen firar jul så otroligt olika.

Av Kristina - 19 december 2008 17:14

jo det kom idag. men lika fort som det kom så var det borta igen så nu måste vi vänta till på tisdag för att få pengar ,

attans det är egentligen inte mycket pengar man får .


har köpt en julklapp för mammas räkning idag sen var jag även och hämtade ut korten sen köpte jag den sista julklappen ÄNTLIGEN.

orkar inte vara ute det är ju folk överallt jag blir trött av att tänka på det .

annars var dte inte så mycket mer som dagen hade att erbjuda måste tyvärr ner till ica och hämta post som var förstor för min brevlåda.

Ovido - Quiz & Flashcards