Alla inlägg den 4 december 2008

Av Kristina - 4 december 2008 23:21

blev lite julklappar köpte sen så köpte jag även en mössa till mig själv.

har några julklappar kvar att köpa en ska vi handla imoegon orkade inte idag det var så mycket folk.

ssen 2 andra julklappar har vi faktiskt ingen som helst aning om vad vi ska köpa så det är ju lite jobbigare.

känns bra att vara ute i tid slippa trängas med massa människor.


Av Kristina - 4 december 2008 19:17

blev så otroligt glad igår när jag läste DN och såg att jonas jocobssen har vunnit bragdguld.. blev glad i hela kroppen för en genomgod människa som han är verkligen värd det , och det gör ju inget att han har 16parolympisk guld i bagaget.

har träffat jonas ett par gånger ute på tävlingar och det är verkligen en människa jag ser upp till så just denna nyhet att han fårr bragdguld glädje mig massor,. så ett stort grattis och dte var på tiden at du fick det .

Av Kristina - 4 december 2008 19:06

har röjt i lägenheten en hel del idag så nu snart är novas rum helt klart känns bra för då kan man stöka lite med allt annat. bra bra

johan jobbade tidigt så jag klev upp när han kom hem.. skönt med sovmorgob förstår inte riktigt men jag drömmer massa konstigheter hela tiden.

var och storhandlade idag så nu har vi mat för ett bra tag framöver är skönt när man tar sig i kragen och skippar små handlingarna.


sen på kvällen nu har vi varit på föräldra träff var ett och annat nyttigt att höra på .. det pratades relationer och kan tänka mig själv att dte var väldigt nyttigt då hör man att det e vanligt..

sen nästa onsdag är det igen men då handlar det om mat så det ska jag inte missa.

nej nu ska vi börja bege oss ner mot allum.. ska möta carina där.

är så fruktansvärt sugen på att gå på bio jag har stort behov av det,

Ovido - Quiz & Flashcards