Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

negativa besked och bakning.

Av Kristina - 4 augusti 2008 21:38

har bruttit ihop 2 dagar i rad nu vet inte hur mycket mer jag ska orka. kanske försöka sluta tänka på det.

är i stort behov av ett samtal just nu hoppas att jag kan få en tid snart.


men iallafall på kvällen så fick vi för oss att baka, det blev choclate chip kakor dom var godkända inte dom godaste men med ett glas kall mjölk så gick dom ner.

är nog första gången jag och johan bakar ihop så det var skoj och lugnande.

han jobbar imorgon så jag får väl fortsätta städa här i lägenheten eller sitta i telefon.

det är tur att jag har maria att prata med annars skulle jag inte stått ut.

gjorde en lista idag på vilka man ska skicka till när bebisen behagar komma ut och det var ju inte en kort lista så jag hoppas att jag inte kommer att glömma någon men så förvirrad som jag är så blir det nog så endå.

så ta inte illa upp det är inte min mening men jag har massor att tänka på,

johan har det inte lätt han heller , kan inte slappna av en enda sekund då han är ifrån mig.

ne nu får det se till att komma igång för om jag måste tillbaka på torsdag så har jag inet tänkt bli besviken en gång till det kommer jag inte orka med. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards