Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Kristina - 25 augusti 2008 09:41

ligger och sussar så söt just nu , passar på att göra massa saker som inte blir gjort när lilltjejen behagar vara vaken plus att sitta här en stund det blir ju inte så ofta.

det är kanon väder idag men är avis på hanna som åker på onsdag skulle inte sitta fel med en utlandsresa men det kommer dröja något år innan vi åker eller nja vi har ju pratat om att ha "50" års kalas i egypten jag och johan men vi får se hur det blir med den saken.


hoppas på att få mycket pengar så att jag och maria kan åka en sväng till gekås det skulle vara skoj men då lämnar jag lillan hemma med pappa för jag vill inte att hon ska bli sjuk bara för att jag vill shoppa :)


annars idag då? jo måste förbi försäkringskassan sen blir det nog att gå en sväng på stan med familjen måste passa på att vara ute när det är så fint väder man vet ju inte hur länge det kommer vara så och rätt som det är så är det höst.

påtal om höst så köpte jag en jätte fin fleccejacka till våran tjej igår.

ursch vad mycket snack om dottern men känns som om hela mitt liv kretsar kring henne just nu bara för att man inte hinner med så mycket mer,

när jag slutat amma ska iaf jag och maria ut på krogrunda då får johan och tommi ta barnen :)

ne nu ska jag ta på mej sen göra något innan hela dagen gått förbi.


planerar in en sväng förbi åby och krauta på onsdag vi har ju lovat att hälsa på .

Ovido - Quiz & Flashcards