Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Kristina - 31 augusti 2008 20:50

sitter och laddar upp kort för framkallning, tror att det kommer bli bra det vi pratade om hoppas iaf det .

blir väldigt personlihgt om inte annat.

nu är det bara att leta reda på allas adresser sen så fort korten hhar kommit är det bara att sätta igång .



Maria börjar skolan imorgon jag hoppas att det kommer gå bra för dej.

var skoj att träffa dej Tommi. Lukas och Moa

Av Kristina - 31 augusti 2008 19:00

sitter med en del planering mest inför dopet, imorgon får vi veta vilket datum det blir.

hoppas dom är snälla och kan ordna det vi pratade om.

kollar lite på vad man ska ha för inbjudningar och så det är ju inte det lättaste men blir nog några enkla orkar inte hålla på att krångla har tillräckligt att tänka på.

veckans schema är nästan fullt redan vet inte vart dagarna tar vägen men jag vet att jag egentligen borde vila men det är inge skoj.

får ta och skärpa till mig i veckan.


lillgumman är rätt besvärlig idag men hon vet nog inte vad hon själv vill.


helt otroligt att vuxna människor kan sitta och ha ett helt samtal om bebisbajs .

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards