Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Kristina - 15 juli 2008 18:02

finns så mycket fint att läsa om personer .

man läser hyllningar som personer skriver till dom man älskar många kan göra en tårfärdig.


det får mig att tänka lite på den trångsynthet som ofta bor i människor särskilt i många mindre ställen.

tänkte mycket på en kompis som förlorade sin älskade i en olycka hon kommer alltid att älska honom men självklart kan hon inte leva resten av sitt liv ensam hon var knappt 19år när hennes fästman dog. och efter mycket sörjande så lyckades hon ta sig upp på fötter igen,

hon träffade en ny kille och tyckte att allt blev så mycket enklare men inte var det någon som kunde vara glad för hennes skull utran folk börja snacka bakom hennes rygg.

det e så fruktansvärt lågr att göra detta och det e bara för att vi boddee där vi gjorde .

denna perdon står mig väldigt nära och jag skulle inte vilja vaar en dag utan henne och hon får en stor stjärna av mig som stått ut.

är så glad att hon är lycklig och jag vet att hon alltid kommer älska sitt ex och att hon ofta besöker graven för en så stor del av sitt liv kan man inte bara glömma.

därför blir jag så glad när man ser andra personer skriva så fina saker om dom som ligger nära deras hjärtan.

Ovido - Quiz & Flashcards