Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Kristina - 9 juli 2008 14:36

japps idag gör vi ett stort röj i lägenheten nu har vi gett oss fan på att fixa allt innan bebisen kommer ska bli så skönt att få allt klart , är ju inte en dag försent .

nya möbler ska monteras å ställas på plats gamla ska tömmas och ner i förrådet . skräp ska bort tavlor lampor ska upp och även tavlor ska på plats nu jäklarns ska det bli ordning här :)

Av Kristina - 9 juli 2008 14:31

ja jag verkligen gör det . ibland kan man säga det bara för att det ska vara så , men jag får det där lilla pirret i magen varje gång han kommer emot mig eller tittar på mej .

han får mej att le inte bara utvändes utan inombords oxå.

är en så otrolig känsla och ibland kan jag inte förstå hur lyckligt lottad jag är.

jag har någon jag älskar som älskar mej tillbaka.

självklart bråkar vi och tjafsar om små saker men det hör ju till man kan inte leva i ett "perfekt" förhållande utan tjiv då e det ju ett stort tecken på att något är fel.

vaknade med ett leende på läpparna idag där jag låg brevid min älskling.

Ovido - Quiz & Flashcards