Alla inlägg den 13 september 2012

Av Kristina - 13 september 2012 19:40

Om ni vill se dom snyggaste åkpåsarna på marknaden tycker jag verkligen att ni ska checka in på www.buppabrand.se

den  påsen jag skulle vilja vinna är Foxy eller egentligen är alla lika snygga men den passar bäst mig .


 


vill du oxå ha den coolaste åkpåsen i vinter till ditt barn kika då in på spiderchick.nu och tävla du oxå!     

Av Kristina - 13 september 2012 09:54

Liam skallade mig idag så jag börja blöda näsblod tack för den "godmorgon" dånar fortfrande.


Liam är nu 1år och en vecka och snart går han är så sjukt frustrerande att man ser att han kan men han vågar inte ta det där sista lilla steget för att gå helt själv. 

Lät förvirrad må jag säga att jag är vet att jag hade en massa saker att göra dvs inplanerade idag men kommer inte ihåg vad?? hmm :/ 


Föresten häromnatten ja natten så sydde jag och kompisen varsin mei tai till våra barn den syddes med blod svett och tårar och vet inte hur många gånger vi fick tänka om för att vid 0300 på natten så är man inte den allertarste i tanke verkstan.


och istället för gör om gör rätt så blev det mer håll käften! när man insåg att man gjort fel..

Ovido - Quiz & Flashcards