Direktlänk till inlägg 20 september 2009

utvärdering

Av Kristina - 20 september 2009 09:50

ja nu är veckan av detox slut ÄNTLIGEN, det gick väl bättre med tiden men det jag kände var denna konstanta icke variation på maten man vart så less att man nästan hellre avstod från att äta.

åt ost mackor idag till frukost och dte var bland det godaste jag hade ätit på väldigt länge, eller så är det bara att jag uppskattade det mer eftersom det är de som jag gått och längtat efter.


om man bortser att jag fick ett återfall där på onsdagen och åt en skorpa så har dte faktiskt gått bättre än vad jag väntat mig (  har inte haft den bästa inställningen till detta )

jag vart ju tvungen att läga till lite kyckling eller fisk i vissa av mina mål för att orka jobba heltid och samtidgt orka vara mamma,

men jag är iaf väldigt nöjd över mig själv och det är väl det son är i slutendan.

men skulle jag haft ork och pengar skulle jag ha kört en vecka till för det är först nu dom två sista dagarna jag känt att detta gett någon effekt.

 
 
missy

missy

20 september 2009 10:15

Good for you =). men trivs du inte med din nya blogg ? Iofs kan man göra lite roligare saker med denna nya bloggen nu
kram kram

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Maddo

Maddo

21 september 2009 10:42

Jag är stolt över dig!

http://dreammaddo.se/blogg

 
ida

ida

24 september 2009 11:11

Bra jobbat med detoxen! :) Förstår inte hur ni kunde överleva. ja höll på att svälta ihjäl efter bara två dagar. hahah. Över till nått annat. Ja drog precis vinnaren i utlottningen av headerbilden, å du vann! Grattis! Så skicka ett mail till mig på: mail@idapersson.se Och skriv vad du vill ha för namn i bilden, så skickar ja den till dig sen :) Grattis :)

http://www.idapersson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 27 januari 2015 20:22

Ja på senaste tiden har jag varit mycket bitter men de senaste månaderna har varit prövande och väldigt jobbiga. Fått insikt hur det faktiskt är att leva med barn i behov av särskilt stöd. Även om det är ett av de lättaste behoven så är det dagligen ...

Av Kristina - 13 december 2014 21:10

Ibland funderar jag verkligen på om jag verkligen är sann mot mig själv. I allt kaos har jag inte tid att tappa bort mig själv.  ...

Av Kristina - 21 februari 2014 21:05

Just nu har jag mina tvivel om saker och ting. men framförallt sp är jag så otroligt lycklig att jag har helt fantastiska vänner annars hade jag inte pallat ...

Av Kristina - 17 februari 2014 19:17

Just nu har jag den där känslan inom mig där jag känner mig mest ensam j hela världen.  ...

Av Kristina - 9 februari 2014 23:56

Precis så känner jag just nu , jag är otroligt lycklig även om jag är sjukt stressad över allt plugg.  Keep up the good work var faktiskt på bodypump idag . Verkligen inte samma sak utan PJ men det funkar.  känner en otroligt saknad just nu men s...

Ovido - Quiz & Flashcards