Alla inlägg den 27 januari 2009

bvc

Av Kristina - 27 januari 2009 09:39

vi var på bvc igår innan jag skulle in till stan nova fick sin vaccin omgång nr 2 och man märkte att hon var väldigt trött resten av dagen.

sen vägde hon 8730. längd 70,5 cm så hon följer fortfarande kurvorna våran stora lilla tjej , men då är dte ju inte konstigt att hon växt ut lit ekläder.,

som tur är så har vi så vi klarar oss i nästa storlek men det behövs nog göra lite kompliment för det är lite som saknas.

men det blir ett senare  bekymmer tänkte att låta denna rea hysteri ska ta slut såå att det kommer in lite vår nytt :)

Av Kristina - 27 januari 2009 09:32

glömde ju uppdatera igår.

mötte hanna på centralen igår efter att ha varit på bvc. blev en lunch på jensens väldihgt god var den sen var det shopping på gång.

jag köpte en charm till mitt armband sen blev det även att köpa leggings. kollade efter present till elin men det är rätt svårt men har ju ett par dagar kvar. till nova hittade jag en mössa och solskärm ( hon måste ha den när vi ska till ögonläkaren) sen köpte jag även kläder till hennes docka som hon fått, är väldigt mån av den dockan efetrsom det är min gamla .

hanna fyndade lite av varje men hon har betydligt lättare att hitta kläder än vad jag har det är ju bara att konstatera hahah.


sen innan hon skulle till tåget tog vi en fika på subway i vanlig ordning. jag hoppas att hon kommer och hälsar på snart igen det är så himla skoj när ghon är här det får mig att känna som gamla tider då man åkte till någon stad över dagen och shoppade. det var tider det .

Ovido - Quiz & Flashcards