Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Kristina - 22 juni 2008 18:41

ja idag har jag varit på liseberg med Johans familj var riktigt mysigt dom har ju öppnat lustgården där nu riktigt fint. är egentligen helt otroligt vad man kan göra med massa fantasi och växter måste säga att jag var helt faschinerad.


testade även massa olika inställningar på kameran för att få dom bästa bilderna . vissa kollade lite konstigt på mej men men det är sådant man får ta.

har verkligen inte den konditionen jag en gång hade det e rätt skönt att jag bara har en månad kvar av min graviditet. känns bra.


nu sitter vi i vardagsrummet och funderar på att köpa ny tv möbel vi vill ha den men det blir lite problem med möbleringen, och bestämmer vi oss för att köpa den så kommer vi bli lite fast .


jag vet att det är folk som har större dilemman än mej just nu men jag måste ju få reflektera av mej .

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 ja
 nej
 tror det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards